Caption Diss: After Kendrick Lamar & Big Sean Disses, Papoose Receives A Call From....?

Tuesday, Oct 8, 2013 7:45AM

Written by Bulldog Butters

For Caption Diss, the good ol' folks at SOHH are back at it giving y'all a chance to capture the final word(s). The "Best We've Ever Read" headline gets to hold down that Cap Diss crown for a whole week. Who run it?

[Editor's Note: The views expressed in this column do not necessarily reflect those of SOHH]

Why won't Papoose just stop while he's behind? No one's believing him these days and especially not Kendrick Lamar. It's sad that Kendrick is the artist responsibility for letting Pap come to the stage during last summer's Hot 97 concert. That's cold blooded to just start dissing him for no reason at all. Who in the world could be calling Pap? A rap veteran? His locked up jail wife? His conscience? LMFAO. What's going on right here, y'all? Hhhmmmm.......?

LMFAO @BackOnTheScene! Good stuff, doggy! I'm not even going to mention how dumb it is that they're going foward with an actual sequel. LOL! I can't call it! Hopefully Irv Gotti and Ja Rule will get their label back off the ground but it seems unlikely. SMH.

cap-diss-winner-2013-10-08-300x300.png

Good stuff yet again, doggies! There's still quite a bit of hate going down with the comments but y'all know the routine! Think 'em, diss 'em, ink 'em and submit 'em into the comments section by Wednesday, October 9. G'luck!

[Editor's Note: The views expressed in this column do not necessarily reflect those of SOHH]

Are you up on Lil Debbie? Need a reason to head out to Austin, Texas and see her perform? Check out Lil Debbie's Top 5 reasons she's dope!

Are you headed to South By Southwest or just wanna show some Austin, Texas love? Get at us on Instagram with #SOHHSXSW

blog comments powered by Disqus

#sohhpix on Instagram