Caption Diss: Game's Got Two Words & One Finger For Houston's

Tuesday, Aug 13, 2013 12:15AM

Written by Bulldog Butters

For Caption Diss, the good ol' folks at SOHH are back at it giving y'all a chance to capture the final word(s). The "Best We've Ever Read" headline gets to hold down that Cap Diss crown for a whole week. Who run it?

[Editor's Note: The views expressed in this column do not necessarily reflect those of SOHH]

SMH. Are we really taking Game serious about being racially profiled at Houston's, of all places? LOL! He could have said Porky's or some place that really would have been more believable, but good ol' Houston's? SMH. Nonetheless, it looks like Game isn't going to be spending any of those hard-earned Black Wall Street dollars in there any time soon. My only thing is you're angry and willing to boycott Houston's then why not show the same inspiration over the George Zimmerman verdict? Why not boycott something like Florida over the Stand Your Ground law? Doggy is catching feelings over not being able to get a lunch and yet folks are really out there dying. Boycotting Houston's because you didn't want to wear anything but a tank top? SMH. What's really going on in this photo? Hhmmmm..............?

SMH @TrillTalk. Congrats, that's back-to-back, I see you, but did you really have to call the baby a "b*tch" that was just cold-blooded. LOL. I'm not even gonna front, I'm a bit speechless. Congrats? SMH.

cap-diss-winner-2013-08-12-300x300.png

Aight, y'all know how we get down in here. Think 'em, diss 'em, ink 'em and submit 'em into the comments section by Wednesday, August 14. G'luck!

[Editor's Note: The views expressed in this column do not necessarily reflect those of SOHH]

Are you up on Lil Debbie? Need a reason to head out to Austin, Texas and see her perform? Check out Lil Debbie's Top 5 reasons she's dope!

Are you headed to South By Southwest or just wanna show some Austin, Texas love? Get at us on Instagram with #SOHHSXSW

blog comments powered by Disqus

#sohhpix on Instagram