Caption Diss: Lil Wayne Still Can't Decode Jay-Z's Message

Tuesday, Jul 2, 2013 12:15AM

Written by Bulldog Butters

For Caption Diss, the good ol' folks at SOHH are back at it giving y'all a chance to capture the final word(s). The "Best We've Ever Read" headline gets to hold down that Cap Diss crown for a whole week. Who run it?

[Editor's Note: The views expressed in this column do not necessarily reflect those of SOHH]

SMH. For once, I actually feel sorry for Lil Wayne. When you take a minute and think about it, he's been losing all year long. On a serious note, he's experienced multiple seizures, had a breakdown over the Miami Heat and Chris Bosh's wife, lost his Mountain Dew endorsement deal, saw the Heat do the unthinkable and win another NBA championship and now getting dissed by Jay-Z? Isn't that just kicking someone when they're already down? LOL. Fortunately, Wayne's not the "most" smart doggy in the world, so maybe he's still trying to figure those "La Familia" lyrics out, right? LOL! What do y'all think is going on here? Hmmm............

LOL @paulie shore for coming through with the funny Cap Diss. Sidenote: Stop hating @Clofresh and use that energy to drop a FUNNY cap diss. SMH. Anyway though, funny stuff. I really feel like a jerk for featuring Havoc and his teenie weenie problems, but eh, it's rap, nothing's ever fair, just ask Jay-Z and those new rules. LOL. Good stuff @paulie shore!

cap-diss-winner-2013-07-02-300x300.png

Aight, enough of the yapping. I know most of y'all are already thinking about either kicking back on Independence Day this week or going out and making some money with whatever hustle you do, either way it's a win-win. Y'all know the routine, think 'em, diss 'em, ink 'em and submit 'em into the comments section by Wednesday, July 3rd! G'luck!

[Editor's Note: The views expressed in this column do not necessarily reflect those of SOHH]

Are you up on Lil Debbie? Need a reason to head out to Austin, Texas and see her perform? Check out Lil Debbie's Top 5 reasons she's dope!

Are you headed to South By Southwest or just wanna show some Austin, Texas love? Get at us on Instagram with #SOHHSXSW

blog comments powered by Disqus

#sohhpix on Instagram