Caption Diss: French Montana Excuses Himself To Check Those First-Week Sales

Tuesday, May 28, 2013 12:10AM

Written by Bulldog Butters

For Caption Diss, the good ol' folks at SOHH are back at it giving y'all a chance to capture the final word(s). The "Best We've Ever Read" headline gets to hold down that Cap Diss crown for a whole week. Who run it?

[Editor's Note: The views expressed in this column do not necessarily reflect those of SOHH]

SMH. How can French Montana boast himself up about having the best album of 2012 and he can barely break 50,000? Even Kendrick Lamar did laps around those first-week projections. French has the glitz and glamour, but can he really push out a big numbers in his opening week sales? He had Diddy co-signing him, Kanye West and Rick Ross trying to sign him and you have to wonder if it was all worth it? Let's be honest, French has singles for days but putting together a full album people want to hear? Ehhhhh. What's going on right here, y'all? Hmmm..........

LOL @Shabbir Azhar! I can't lie, it's gotta be dumb luck b/c the winner of the past few weeks have had the funniest a.k.a. winning Cap Diss has been the first doggy. Hilarious stuff on Miguel, Shabbir Azhar! FUNNY STUFF! LOL!!!!!

cap-diss-2013-05-27-x300x300.png

Aight, y'all know how we roll in here, y'all. Think 'em, diss 'em, ink 'em and submit 'em into the comments section by Wednesday, May 29. I'll catch y'all on Friday! G'luck! -BB

[Editor's Note: The views expressed in this column do not necessarily reflect those of SOHH]

Are you up on Lil Debbie? Need a reason to head out to Austin, Texas and see her perform? Check out Lil Debbie's Top 5 reasons she's dope!

Are you headed to South By Southwest or just wanna show some Austin, Texas love? Get at us on Instagram with #SOHHSXSW

blog comments powered by Disqus

#sohhpix on Instagram