Caption Diss: Amber Rose Can't Stop Talkin', Wiz Khalifa Won't Stop Stalkin'

Tuesday, Apr 5, 2011 12:05AM

Written by Bulldog Butterworth

For Caption Diss, the good ol' folks at SOHH are back at it giving y'all, my loyal doggies, a chance to capture the final word(s). The "Best We've Ever Read" headline gets to hold down that Cap Diss title for a week. Who run it?

[Editor Note: The views of this column do not necessarily reflect those of SOHH.com]

LMFAO. Doggies, I f*ck with Wiz Khalifa and Amber Rose has been featured as a "Mrs. Butterworth" plenty of times in Pulse Report, but the past few months has been disgusting to say the least. Them hand in hand, tongue swapping in photos and making it seem like there is real love in the air? LMFAO. Doggies, what's all this gossip about Wizzy tattooing her name on his fingers? SMFH. Even worse, now there are engagement rumors? LOL. WTF? D*mn, blame it on me being Team Yeezy at the end of the day, but this relationship is a joke. LOL. So what it is, doggies? Looks like Amber Rose is talking every chance she gets, so what's going on in this photo right here doggies? Hmmmm...........

LOL goes out to @PurpKobain for a funny a** Cap Diss on Foxy Brown! LMFAO!!! I'll admit doggies, using Foxy Brown NEVER works out. Whether it be Cap Diss or anything else on the site. Foxy is a wrizzy. LOL. Congrats goes out to the big doggie Purp! LOL.

caption-diss-winner-300x300-2011-04-04.jpg

Aight doggies, don't take too much offense to the Amber Rose and Wiz Khalifa sh*t. I f*ck with both of them doggies like I said, but it's all fun and bullsh*t at the end of the day. Y'all know the routine. Think 'em, diss 'em, ink 'em and submit 'em into the comments section by Monday, April 11th!

[Editor's Note: The views expressed in this column do not necessarily reflect those of SOHH]

Are you up on Lil Debbie? Need a reason to head out to Austin, Texas and see her perform? Check out Lil Debbie's Top 5 reasons she's dope!

Are you headed to South By Southwest or just wanna show some Austin, Texas love? Get at us on Instagram with #SOHHSXSW

blog comments powered by Disqus

#sohhpix on Instagram